Eventy inspiracyjne – nagrodzeni uczestnicy

Dostawcom i kooperantom, których nazwiska poniżej, uprzejmie dziękujemy (oraz wysyłamy opisane poniżej podarunki) za włożony wysiłek na odpowiedzenia na pytania w badaniu, który przeprowadzali nasi ankieterzy Eryk Staniewski, Edward Borowski, Edmund Malczewski i Hipolit Baron na konferencji Sląskie Szkolenia Team Building

  • Wirgiliusz Witczak, Filozof, Łyszkowice, otrzymuje kupon na program e-learning „Jak komunikować sie z pracownikami, aby realizowali wyznaczone cele? – 2-dniowe warsztaty” lub warsztat komunikacji i współpracy a dodatkowo publikację „Wątki narodowe w ruchach innowacji religijnej w Polsce”
  • Wojciech Malanowski, Biegły rewident , Kościerzyna, otrzymuje kupon na kurs dofinansowany „Sposób pozyskiwania klienta i organizacja negocjacji” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie plus wydawnictwo „Wartości niematerialne i prawne – ujmowanie i prezentacja”
  • Nataniel Górniak, Inspektor ochrony przeciwpożarowej, Raszyn, zapraszamy gratisowo na program e-learning „Przygotowanie i wygłaszanie przemówień” lub zabawę i grę integracyjną a ponadto książkę „Zamojskie Studia i Materiały. Seria Fizjoterapia. R. 14, z.1”
  • Mirosław Szuster, Bieliźniarz – kołdrzarz, Słupno, wygrywa bilet na panel dyskusyjny „kierowanie przepływem informacji” lub wybraną naszą grę szkoleniową plus wydawnictwo „Holy Fires, Oaks and Stones – Is the Old Faith Returning to Lithuania?”
  • Hipolit Michnik, Alpinista przemysłowy, Wojsławice, dostaje od nas zaproszenie na trening „Jak komunikować się z Pracownikami, aby realizowali wyznaczone cele? ” lub wyjazd team building oraz książkę „Ruch neopogański w II Rzeczypospolitej”
  • Gerald Larek, Genetyk, Duszniki-Zdrój, otrzymuje kupon na panel dyskusyjny „Negocjacje międzynarodowe w innowacyjnej korporacji” lub zabawę i grę integracyjną a także książkę „Instrumenty finansowe i ich zastosowania”
  • Waldemar Syrewicz, Rzeczoznawca, Stoszowice, otrzymuje kupon na szkolenie „zarządzanie czasem” lub wybraną naszą grę szkoleniową a także publikację „pomiary marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem”
  • Dodaj komentarz