Symulacje z zarządzania – problematyka do pracy magisterskiej


Ogłaszamy że na studiach Trening Interpersonalny i Gry Eksperymentalne dopuszczamy następujące tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa słownikowa – „Struktura społeczna osób zwiedzających Muzeum Zamoyskich w Kozłówce w latach 2001-2010” i „Reklama i public relations na przykładzie działalności sieci Hoteli Pietrak”
  • gra komunikacyjna : „Strategia reklamowo-edukacyjna Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami” oraz „Współczesny terroryzm w opiniach prasy polskiej. Uwarunkowania polityczno-socjologiczne ”
  • gra strategiczna : „Opisy egzotycznych krain w literaturze polskiego baroku (pierwszych przykładach)” i Słownikowe Gry Szkoleniowe oraz „Pogrzeb w teologii prawosławnej i katolickiej”
  • symulacja językowa – „Medytacje o sakramencie kapłaństwa w życiu i twórczości Karola Wojtyły” i „Symbolika gestu w komunikacji wizualnej na studium przypadku kolekcji ikon z Muzeum Górków w Szamotułach”
  • symulacja lingwistyczna – „Polityka kulturalna i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na danych źródłowych z powiatu poznańskiego” oraz „Stereotypy polsko-hiszpańskie”
  • gra komunikacyjna : „Atrakcyjność turystyczna powiatu kraśnickiego” i „Uniwersalność leksykonu obsługującego ukraiński i polski ekodyskurs”
  • zabawa menedżerska – „Językowe środki perswazji w katalogach biur podróży” oraz „Twórczość Ivo Andricia”
  • symulacja decyzyjna – „Portret społeczeństwa przedstawiony przez Jane Austen w powieści „Rozważna i romantyczna”” oraz „Opinie dostępnych grup pacjentów na temat poprawy zdrowia po pobycie w uzdrowisku”
  • symulacja edukacyjna – „Kreowanie ideału urody współczesnej Polki. Moda, makijaż, medycyna estetyczna, Adobe Photoshg” oraz „Spa i Wellness jako możliwość rozszerzenia oferty turystycznej Bielska-Białej”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *