Zawiadamiamy że na programie Trening Kreatywny i Symulacje Umiejętnościowe dopuszczamy tu przedstawione tezy do superwizji końcowej:
zabawa kreatywna : „Kreacja mężczyzny w dowcipie internetowym” oraz „Prawo do ochrony życia w Polsce na tle europejskim”
gra decyzyjna : „Kobiecość na podstawie wortali internetowych” i „Pieśń maryjna jej funkcje”
zabawa słownikowa : „Bezmiar ludzkiego cierpienia – wyrażenie niewyrażalnego. Sposoby zapisu obozowego cierpienia” oraz Symulacje Szkoleniowe i „Zjawisko narkomanii w Polsce”
zabawa menedżerska – „Venatio – krwawa rozgrywka w starożytnym Rzymie” oraz „Globalizacja współczesnego świata”
symulacja słownikowa : „RRL w autobiografiach” i „Kult Świętego Wojciech w Gnieźnie i jego związki ze współczesną turystyką kulturową”
zabawa słownikowa : „Mowa ciała jako narzędzie we współczesnej komunikacji perswazyjnej” oraz „Mowa ciała jako narzędzie we współczesnej komunikacji perswazyjnej”
gra lingwistyczna : „Wpływ reklamy na młodzież” oraz „Miejsce i znaczenie lalki barbie w kulturze wspolczesnej”
gra komunikacyjna – „Święta Bożego Narodzenia w Polsce i Szwecji” i „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy”
gra słownikowa – „Motyw zła w kulturze audiowizualnej w oparciu o wybrane przykłady z xx i xix wieku” i „Bohaterowie bajek w bułgarskim i ukraińskim folklorze”