Eventy motywacyjne – zaproszeni abiturienci

Poniżej wymienionym osobom tu i teraz dziękujemy (i dodatkowo przesyłamy opisane niżej upominki) za kilka chwil dedykowanych na uzupełnienie kwestionariusza, który przeprowadzali nasi badacze Jarosław Bies, Fryderyk Gieruszyński, Paweł Czerwiński i Gaweł Stajer podczas analizy p.t. Karonoskie Muzyczne Projekty Integracyjne

  • Adolf Ostrowski, Dentysta, Łubnice, przyznajemy darmowy wstęp na program e-learning „zarządzanie ludźmi w zmianie” lub szkolenie team building a także książkę „Prawo administracyjne. Pojęcia, instytucje, zasady w teorii i orzecznictwie”
  • Bernart Dudek, reprezentant medyczny , Obrzycko, wygrywa bilet na trening „Assessment i development center – warsztaty” lub event motywacyjny plus publikację „Emigracja ostatnia”
  • Dobromir Rafalski, Biegły rewident , Kożuchów, przyznajemy rabat na program e-learning „zarządzanie produkcją – lean manufacturing” lub warsztat komunikacji i współpracy plus publikację „Optymalizacja decyzji w arkuszu kalkulacyjnym”
  • Oskar Franiel, Lekarz weterynarii, Rawa Mazowiecka, przyznajemy darmowy wstęp na szkolenie „Sztuka przemawiania – warsztaty 2 dniowe” lub wyjazd integracyjny a ponadto publikację „Więźniowie niebezpieczni ukryty świat penitencjarny”
  • Tomasz Krzykawski, Kurator sądowy , Świecie nad Osą, dostaje od nas zaproszenie na trening „Przewodzenie zespołom jako sztuka wydobywania tego co najlepsze z zespołów poprzez motywowanie i inspirowanie” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie i wydawnictwo „Wsparcie społeczne w instytucjach opieki paliatywnej i hospicyjnej”
  • Manuel Katryniok, Żołnierz zawodowy , Borowie, otrzymuje kupon na moduł coachingowy „wyjdz poza schemat obsługi klienta” lub spotkanie firmowe a ponadto książkę „Diagnostyka edukacyjna”
  • Denis Grabowski, Grawer, Laskowa, otrzymuje kupon na warsztat zamknięty „Ważne rozmowy, czyli kształtowanie porozumienia i współpracy w relacji przełożony-podwładny” lub imprezę i zabawę team building a także publikację „Współczesna pedagogika pracy z perspektywy edukacji pracy i badań”
  • Dodaj komentarz