Ćwiczenia edukacyjne – tezy do pracy dyplomowej


Potwierdzamy iż na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Integracyjne zaleca się nizej wymienione problemy do egzaminu:

  • zabawa decyzyjna – „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie obserwowanych przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)” i „Obraz społeczeństwa polskiego na podstawie „Dzienników” Witolda Gombrowicza”
  • symulacja strategiczna – „Kobieta w poszukiwaniu tożsamości na podstawie powieści Gustawa Flauberta „Pani Bovary”” i „Emancypacja kobiet w Polsce w okresie transformacji”
  • gra decyzyjna : „Optymalizacja filtracji spektralnej w kamerach i pirometrach podczerwieni” oraz Gry Decyzyjne oraz „Jana Kochanowskiego pytania o sens egzystencji”
  • gra strategiczna – „Społeczeństwo informacyjne? Wizja świetlanej przyszłości czy droga do aprobacji kontaktów międzyludzkich” i „Retoryka w kampanii samorządowej na studium przypadku miasta Grudziądz”
  • zabawa komunikacyjna : „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji” i „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych”
  • gra biznesowa – „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla” oraz „Cmentarz żydowski w Warcie nad Wartą. Współistnienie kultur, zagłada, pamięć”
  • zabawa zespołowa : „Człowiek wobec śmierci. Synteza kulturowa na modelu pierwszych religii świata” i „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia”
  • gra lingwistyczna – „Kultura narodu i mniejszości narodowych Republiki Macedonii” oraz „Uniwersytet w Internecie, a Internet na uniwersytecie. Cyberprzestrzenne doświadczenia Collegium Europaeum Gnesnense”
  • gra językowa : „Formy uobecniania się antyku w internetowej encyklopedii Wikipedii” i „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *