Gry menedżerskie – wytyczne do pracy zaliczeniowej


Informujemy że na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Umiejętnościowe rekomenduje się tu przedstawione tezy do superwizji końcowej:

  • gra edukacyjna : „Dawnych Polaków podróże do Chin” oraz „Recepcja antyku w twórczości Wincentego Kadłubka i Jana Kochanowskiego. Wybrane problemy”
  • gra słownikowa – „Ziemskie piekło Oświęcimia” i „Stan i perspektywy rozwoju Ziemi Parczewskiej”
  • zabawa kreatywna : „Internet w obserwowanych gałęziach gospodarki i administwacji w Polsce w pierwszym dziesięcioleciu XXI wieku” i Dedykowane Symulacje oraz „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz”
  • gra edukacyjna : „Czarny Wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju” i „Weryfikacja powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego”
  • gra kreatywna – „Literatura polska poza zasięgiem cenzury 1944-1990” oraz „Rzecznik Praw Dziecka w systemie organów Państwa”
  • symulacja strategiczna : „Współczesne aspekty etyczne funkcjonowania mediów. Rola i spory etyczne we współczesnym dyskursie medialnym” oraz „”Na ziemi syberyjskiej… ” (Wątek łagrowy w literaturze XX wieku”
  • gra językowa : „Reklama we wspolczesnych polskich mediach elektronicznych. Aspekty socjologiczne i psychologiczne” oraz „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata”
  • zabawa kreatywna : „Psychologiczne i kulturowe mechanizmy przekazów reklamowych” i „Rola organizacji pozarządowych w zakresie ochrony praw człowieka”
  • symulacja zespołowa – „Kampania wyborcza w mediach lokalnych na modelu wyborów prezydenckich w Gnieźnie w 2010 r.” i „Obraz społeczeństwa polskiego na podstawie „Dzienników” Witolda Gombrowicza”
  • Dodaj komentarz