Scenki komunikacyjne – wytyczne do pracy zaliczeniowej


Informujemy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Umiejętnościowe zezwala się na prezentowane na niniejszej liście opracowania do superwizji końcowej:

  • zabawa biznesowa – „Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów w Polsce” oraz „Warunki termiczne i wilgotnościowe w centrum Lublina na tle obszrow pozamiejskich w latach 2003-2012”
  • zabawa decyzyjna : „Atrakcyjność turystyczna Roztocza Zachodniego” oraz „Rozpad Jugosławii i udział wspólnoty międzynarodowej w konfliktach pod koniec XX wieku (od 1991 – współczesności)”
  • gra decyzyjna – „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego” i Literackie Symulacje i „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na modelu twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza”
  • zabawa biznesowa – „Atrakcyjność turystyczna Estonii” oraz „Realizacja prawa do swobody wypowiedzi przez środki społecznego przekazu”
  • gra biznesowa – „Kreowanie wizerunku polityka na danych źródłowych z Facebooca” i „Miłość i erotyka w kulturze popularnej. Rozważanie w oparciu o filmy sensacyjne”
  • gra edukacyjna : „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie” i „Prasa polskich środowisk emigracyjnych w Irlandii po roku 2000”
  • zabawa biznesowa – „Aspekty kultury młodzieźowej w Unii Europejskiej. Cele i zadania” i „Polscy jakobini w dobie insurekcji kościuszkowskiej. Poglądy i formy politycznej aktywności”
  • symulacja menedżerska – „Ekumeniczny wymiar pontyfikatu Jana Pawła II. Pielgrzymki Jana Pawła II na Bałkany” oraz „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.”
  • zabawa decyzyjna : „Sztuka negocjacji – między manipulacją a prawdą” oraz „Ideał osobowy kobiety na danych źródłowych z świetych kanonizowanych przez Kościoł katolicki”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *