Symulacje komunikacyjne – fundamenty teoretyczne do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Szkoleniowe zaleca się poniższe tezy do zaliczenia:

  • gra strategiczna : „Budżet partycypacyjny: przestrzeń dla społeczeństwa obywatelskiego” i „Wielkopolanki w życiu społecznym i narodowym w opiniach polskiej prasy regionalnej 1890-1914”
  • gra kreatywna : „Wybrane kampanie prezydenckie w „Gazecie Wyborczej”” i „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.”
  • zabawa strategiczna : „Charakterystyka subkultur młodzieżowych” oraz Coachingowe Gry i „Postać kobiety antycznej Grecji w dostępnych opiniach”
  • symulacja menedżerska – „Wojsko polskie w misjach pokojowych NATO w latach 1998-2007” i „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną”
  • symulacja zespołowa : „Komunikacje w internecie. Wspołczesny obraz polskiej kultury popularnej” oraz „Prasowa propaganda polityczna u schyłku PRL-u 1981-1989”
  • symulacja komunikacyjna – „Obraz kobiety i mężczyzny w świecie przedstawionym w wybranych opowiadaniach Marka Hłaski” oraz „Między kobietą wampiryczną a femme fatale. Obraz kobiety w literaturze XVII i XIX wieku”
  • symulacja słownikowa – „Hymy klubów piłkarskich na przykladzie drużyn polskich i angielskich” i „Cybarprzestrzeń jako zjawisko kulturowe”
  • zabawa menedżerska – „Miłość w latach 1937-1945 na podstawie obserwowanych utworów literackich” i „Rzeczywistość PRL w filmach Stanisława Barei”
  • gra menedżerska – „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku” oraz „Sprzeciw Watykanu wobec totalitaryzmu II wojny światowej”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *