Gry strategiczne – zalecenia do egzaminu


Informujemy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Szkoleniowe akceptujemy tu przedstawione tezy do egzaminu:

  • symulacja menedżerska : „Uniwersytet w Internecie, a Internet na uniwersytecie. Cyberprzestrzenne doświadczenia Collegium Europaeum Gnesnense” oraz „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.”
  • zabawa menedżerska – „Zaćmienie Słońca i Księżyca” oraz „Teksty piosenek zespołu Paramore jako forma pamiętnika, autobiografii i komunikacji”
  • symulacja biznesowa : „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy” oraz Zarządcze Symulacje Biznesowe i „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych”
  • symulacja językowa : „Dziecko wobec zła i cierpienia w serii powieści o Harrym Poterze” i „Czynniki lokalizacji miast na Lubelszczyźnie”
  • symulacja strategiczna – „Szaleństwo w literaturze rosyjskiej XIX i XX wieku na modelu życia oraz twórczości ocenianych pisarzy epoki” i „Herkules – starożytność a popkultura”
  • symulacja biznesowa – „Idea patriotyzmu w postawach i twórczości Adama Mickiewicza” i „Słownictwo handlowe ”
  • gra zespołowa : „Współczesny terroryzm” i „Walory turystyczne i kulturowe Lednickiego Parku Krajobrazowego”
  • gra biznesowa : „Promocja gmin w powiecie gnieźnieńskim.” i „RRL w autobiografiach”
  • gra menedżerska – „Szkolne strajki dzieci w pamięci i przestrzeni współczesnej Wrześni” i „Coco Chanel jako ikona mody kobiecej”
  • Dodaj komentarz