Symulacje z zarządzania – zagadnienia do pracy dyplomowej


Informujemy że na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Umiejętnościowe proponuje się prezentowane na niniejszej liście tezy do superwizji końcowej:

  • zabawa edukacyjna : „Obraz Holocaustu w kinie europejskim” i „Nowe oblicze wyszukiwania informacji w Word Wide Web. Synteza graficznych narzędzi wyszukiwawczych”
  • zabawa biznesowa – „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku” i „Sprzeciw Watykanu wobec totalitaryzmu II wojny światowej”
  • symulacja słownikowa : „Pismo linearne B Grecja nykeńska w świetle zabytków pisma” oraz Społeczne Gry Biznesowe i „Rewolucja w Iranie 1979-przyczyny, przebieg, skutki kulturowe”
  • gra językowa – „U źródeł niemieckiego totalitaryzmu: od wychowania spartańskiego przez filozofię Nitschego po ideologię nazistowską” i „Turcy w Niemczech od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
  • zabawa biznesowa : „U źródeł niemieckiego totalitaryzmu: od wychowania spartańskiego przez filozofię Nitschego po ideologię nazistowską” i „”Łuk” Juliusza Kadena Bandrewskiego – powieść kobieca?”
  • symulacja lingwistyczna : „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy” oraz „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.”
  • symulacja językowa – „Polska-Chorwacja. Wizerunek Chorwacji w polskich mediach” i „Współczesny model rodziny w dwóch odmiennych kulturach amerykańskiej i polskiej”
  • gra biznesowa – „Sceny dantejskie w grafikach Salvadora Dalego” i „Język codzienny gnieźnian”
  • gra językowa – „Stereotypy starości i ich długie trwanie. Od antycznego tekstu do wspólczesnej reklamy w Telewizji Polskiej” i „Internetowy przekaz konfliktu społeczno-politycznego we współczesnych krajach arabskich”
  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *